miercuri, 19 mai 2010

trece vremea...


Am auzit recent ceva care mi s-a parut interesant "Asa cum iti traiesti zilele, in asa fel iti fauresti viata. Nu-ti irosi zilele, pentru ca nu exista nicio zi fara importanta."
Si ma gandesc. De cate ori nu am asteptat oare sa treaca timpul mai repede, sa vina Craciunul sau sa plec in concediu? De cate ori nu mi-am dorit sa treaca zilele de la serviciu si sa vina weekendul?
Am realizat ca intreaga viata este de fapt o mare asteptare. Sa ni se intample ce am visat, sa vina vremuri mai bune, sa ne distram, sa ne relaxam, sa ne vedem cu cei dragi noua. Avem nevoie de ocazii cum este Craciunul sau Pastele ca sa punem mana pe telefon sa ne sunam prietenii, rudele. Tot anul asteptam ocazii sa dam un semn celor din viata noastra.
Pana in clipa cand mi-am dat seama ca de fapt in asteptarea noastra lasam sa treaca vremea...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Daca ai citit articolul de mai sus in timp ce ti-ai savurat cafeaua si ai ceva de spus, te ascult.